БАТЬКАМ

ПОРАДИ БАТЬКАМ









                           Дорогі батьки!

  Дитинство Вашої дитини – це найважливіший період у житті. Саме в цей час діти формуються фізично, психічно, інтелектуально, набуваючи усіх необхідних знань, умінь і навичок. У переважній більшості випадків дитячі роки визначають все подальше свідоме життя людини. Травми будь-якого характеру залишають свій слід, який часто неможливо стерти.
  Шановні батьки, пам’ятайте, що найголовніша потреба Ваших дітей – це Ваша ж любов. Ви можете виявляти її за допомогою ніжного дотику, слова-заохочення, подарунків. Не забувайте проводити багато часу із своїми дітьми, допомагайте їм у складних життєвих ситуаціях, просто будьте поряд. Вчіть своїх дітей справлятися з власними емоціями, переживати невдачі, розвивайте логічне мислення, змушуйте їх думати, до яких наслідків можуть призвести погана поведінка і необдумані вчинки. Експерти кажуть, що треба довіряти дитині. Людина, яка виростає у довірі, йде по життєвому шляху спокійно, вона буде відкритою, товариською, доброзичливою. Будьте толерантними! Ставтесь терпляче до дитячих проявів: процес розвитку є випробуванням не лише для дорослих, але й для самої дитини. Виховуйте її із щирою любов'ю!

ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ

    Освіта - основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.
    Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору,
 збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями.
   Освіта в Україні грунтується на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості, взаємоповаги між націями і народами.

 Стаття 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини
   1. Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.
   2. На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.
   3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:
   - постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
   - поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до державної і рідної мови, сім'ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;
   - виховувати повагу до національних, історичних, культурних цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до своєї країни;
   - сприяти здобуттю дітьми освіти у навчальних закладах або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;
   - виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.
   4. Держава надає батькам і особам, які їх замінюють, допомогу у виконанні ними своїх обов'язків, захищає права сім'ї.

 Стаття 60. Права батьків

 Батьки або особи, які їх замінюють, мають право:
   - вибирати навчальний заклад для неповнолітніх дітей;
   - обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування навчальних закладів;
   - звертатися до державних органів управління освітою з питань навчання, виховання дітей;

   - захищати у відповідних державних органах і суді законні інтереси своїх дітей.

 Характеристика підліткового віку


Підлітковий вік - час швидких змін, фізіологічних, психологічних, соціальних. Підлітковий вік має сенс розділити на три стадії - ранню, середню й пізню. Зміни в кожний із цих періодів відбуваються з різною інтенсивністю й у різний час для кожного підлітка,
Читати далі



У вас є ціле життя, щоб працювати, а діти будуть маленькими всього один раз.

Небезпечні ознаки сильного стресу у підлітка та поради, як допомогти йому пом’якшити наслідки стресового стану https://childdevelop.com.ua/articles/psychology/1423/
Виражений стресовий стан підлітків
Пов’язане зображення


Чmo вы мoжeme сдeлamь для укpeплeния миpa вo всeм миpe?
Идиme дoмoй и любиme свoю сeмью. Мamь Тepeзa






ТІЛЬКИ РАЗОМ З БАТЬКАМИ, СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ, ВЧИТЕЛІ МОЖУТЬ ДАТИ ДІТЯМ ВЕЛИКЕ ЛЮДСЬКЕ - ЩАСТЯ.

                              В. А. СУХОМЛИНСЬКИЙ

Поради від класного керівника
«Сім’я – це суспільство в мініатюрі,
від цілісності якого залежить
безпека усього великого людства
»
Ф. Адлер


                                  Коли все дістало роби так...
                                                  

           Робота з батьками
   ·        Батьківські збори ”СНІД – життя без майбутнього
   ·        Батьківські збори Виховання психологічної витривалості в підлітків
   ·        Батьківський лекторій  Як потрібно спілкуватися, щоб уникнути конфліктів 
   ·        Батьківський всеобуч Покарання , насильство – зло, якому немає виправдовувань 

   ·        Батьківські збори ”Конфлікти з дитиною та шляхи їх вирішення ”

  • ДУЖЕ ПРОШУ ВАС ШАНОВНІ БАТЬКИ ПЕРЕДИВИТИСЬ ЦЕ ВІДЕО!!!



У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів 

7 способов отличить обычного родителя от мудрого родителя.

1. Обычный родитель считает, что должен все свободное время посвящать ребенку. Он ставит свои интересы на второе место.
    Мудрый родитель умеет заботиться о себе и учит своим примером детей заботиться о себе.
2.  Обычный родитель задаривает ребенка, искупая чувство вины за недостаток внимания, или другие свои «недостатки», или не выдерживая плача с просьбами.
     Мудрый родитель выдает еженедельно карманные деньги. Учит детей копить, зарабатывать, самостоятельно покупать игрушки и вещи, которые не входят в семейный бюджет.
3.  Обычный родитель оберегает свое чадо и делает за него/нее больше чем ребенок их просит.
     Мудрый родитель разрешает ребенку делать ошибки и вместе с ним обсуждает какой позитивный опыт/урок можно из них извлечь.
4. Обычный родитель проводит вечера корпя над домашним заданием ребенка.
    Мудрый родитель учит ребенка брать ответственность за выполненное/не выполненное домашнее задание, нести последствия и поддерживает его на этом пути.
5. Сталкиваясь с «плохим» поведением ребенка, обычный родитель устраняет само поведение - симптом, не ища причину его появления.
    Мудрый родитель учится слышать ребенка, и смотреть какая не реализованная потребность стоит за его "проблемными" поступками и словами.
6. Обычный родитель разрешает чаду садиться себе на шею. Ведь ребенок это главное что у него есть.
    Мудрый родитель знает, что имеет 100% право на личное пространство, личные дела и личное время без ребенка. Уважает свои границы. И границы ребенка.
7. Обычный родитель хочет вырастить достойного человека.
    Мудрый родитель хочет иметь близкие отношения с ребенком.
Любовь, которую нам суждено познать, начинается с любви, которую мы познаем в детстве. И как же здорово быть родителем – человеком, который дарит эту любовь ребенку первым.

            Лист-звернення дитини до батьків
Не псуйте мене. Я чудово знаю, що я не повинен отримувати всього, про що прошу. Я просто перевіряю вас. Не бійтеся виявляти твердість щодо мене. Я віддаю перевагу цьому. Це дозволяє мені знати міру і місце.
 Не застосовуйте силу по відношенню до мене. Інакше це навчить мене вважати, що сила — це все, що має значення. 
Не давайте марних обіцянок. Це підірве мою довіру до вас.
Не піддавайтеся на мої провокації, коли я говорю і роблю речі, які засмучують вас. Інакше я знову намагатимуся добитися такої «перемоги».
Не засмучуйтеся, якщо я говорю, що не люблю вас. Просто я хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили по відношенню до мене.
Не примушуйте мене відчувати себе малюком. Я компенсую це тим, що поводитимуся так, ніби я — «центр Всесвіту».
Не робіть для мене і за мене те, що я можу зробити сам. Якщо це відбудеться, я вимагатиму, щоб ви обслуговували мене завжди.
Не звертайте уваги на мої безглузді витівки. Ваша підвищена увага допоможе їх закріпити.
Не робіть мені зауваження у присутності інших людей. На зауваження я реагуватиму лише наодинці, без сторонніх.
Не намагайтеся мене повчати в конфліктній ситуації. Я все одно нічого не почую, а якщо почую, то не стану реагувати. Поговоріть зі мною тоді, коли ваш гнів поступиться місцем здоровому глузду.
Не намагайтеся мене весь час повчати. Ви здивувалися б, дізнавшись, як добре я знаю, що таке «добре» і що таке «погано».
Не примушуйте мене вважати, що помилки, зроблені мною, це — злочин. Я повинен навчитися робити помилки, не вважаючи при цьому, що я ні на що не здатний.
Не прискіпуйтеся до мене і не бурчіть. Інакше мені доведеться прикинутися глухим, щоб якось захиститися.
Не вимагайте від мене пояснень з приводу моєї поганої поведінки. Я, дійсно, відразу не зможу її пояснити.
Я спробую сам собі і вам пояснити свою поведінку, але на це треба час. Не забудьте, що я розвиваюся, а значить, експериментую. Таким чином я вчуся. Примиріться, будь ласка, із цим. Не оберігайте мене від наслідків моїх вчинків. Мені необхідно вчитися на власному досвіді.
Не відмахуйтеся від мене, якщо я ставлю вам прямі запитання. Інакше раптом можете виявити, що я перестав вас питати і шукаю потрібну інформацію там, де мені її пропонують.
 Школи не вважайте, що вибачитися переді мною — нижче за вашу гідність. Ваше чесне вибачення і визнання своїх помилок викликає у мене теплі почуття до вас.
Ніколи не стверджуйте, що ви досконалі і непогрішимі.
Не турбуйтеся про те, що ми проводимо дуже мало часу разом. Варто потурбуватися про те, як ми з вами його проводимо.
Не дозволяйте моїм страхам порушувати у вас тривогу. Інакше я дійсно злякаюся. Демонструйте мені вашу мужність і хоробрість.
Не забувайте, що мені потрібні ваші розуміння і підтримка.
Ставтеся до мене так, як ставитеся до своїх друзів. Я теж хочу бути вашим кращим другом.
Не забувайте, ваші добрі думки і теплі побажання, які ви даруєте мені, згодом повернуться до вас сторицею.
Пам’ятайте, що у вас є найбільше диво на світі. 
Це диво я — ВАША ДИТИНА!




Інтернет для батьків

Азбука виховання для батьків

А — азбуку виховання повинні знати всі батьки
Б — будьте при дітях витриманими в своїх вчинках.
В — вас запитують — уважно слухайте, дайте відповідь.
Г — говоріть з дитиною у зрозумілій для неї формі.
Д — дайте можливість дитині винайти самостійність.
Є — єдність між педагогами і членами сім'ї — запорука успішного виховання.
Ж — життя дитини повинно бути заповненим посильною працею.
З — знайте: основи виховання завдаються з раннього дитинства.
І — ігри — запорука здорового фізичного розвитку дитини.
К — корисно знати: любов до дитини має бути поміркованою.
Л — любов до рідного краю виховуйте з дитинства.
М — мама і мир — найдорожче для дітей.
Н — не говоріть дітям неправду.
О — одяг має бути охайним.
П — прагніть завжди чинити з дітьми справедливо.
Р — розмовляйте з дітьми часто, співайте разом.
С — стежте за своєю поведінкою, бо діти наслідують вас.
Т — трудитися навчайте з раннього віку.
У — успіх,у вихованні залежить від здорової атмосфери в сім'ї.
Ф — фізкультура повинна стати для дитини улюбленим уроком.
X — хай завжди дитина відчуває інтерес до себе.
Ц — цілеспрямованість у вихованні допоможе досягти значних успіхів
Ч — частіше бувайте з дитиною на природі.
Ш — шум — ворог здоров'я дитини
Щ — щастя і радість дітей — у ваших руках.
Я — якщо хочете, щоб ваша дитина була ввічливою, справедливою, чесною, ставилася до всіх з любов'ю, дотримуйтесь цих порад самі.

Типи 
 висловлювань
Сідай обідати! 
Чи не час обідати?
Роби уроки! 
Незабаром фільм, а в тебе не всі уроки зроблені.
Замовкни!     
Вибач, ти мені заважаєш.
Прибери на столі! 
У тебе є ще час прибрати на столі.
Дай мені пройти!  
Вибач, мені потрібно пройти.
Вимий підлогу! 
Сьогодні твоя черга мити підлогу.
Ти прийшов пізно!  
Я хвилююся за тебе, тому що вже пізно.
У тебе немає звички повідомляти, коли ти затримуєшся!! 
Мені хотілося б, щоб ти попереджав мене
Все залежить від одного: не що сказати, а як! Перш ніж сказати щось своїй дитині, особливо образливе, подумайте!







Немає коментарів:

Дописати коментар