Закон України про освіту
Закон України про охорону дитинства
Конвенція про права дитини
Концепція національно-патріотичного виховання
Закон України про охорону дитинства
Конвенція про права дитини
Концепція національно-патріотичного виховання
Міжнародні документи
Закони України
- Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти
- Конвенція ООН про права дитини
- Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді Про Державний прапор України (постанова Верховної Ради України від 28.01.1992 р. № 2067-XII)
Про Державний герб України (постанова Верховної Ради України від 19.02.1992 № 2137-XII)
Про День Державного Прапора України (Указ Президента України від 23.08.2004 р. № 987/2004)
Рекомендації щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України (наказ Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 р. № 439)
- Указ президента України від 13.10.2015 року №580/2015 "Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки"
- Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у навчальних закладах.Наказ МОН України від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотріотичного виховання.
НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
НОРМАТИВНО - ПРАВОВА БАЗА
Закон України Про молодіжні організації
Державна цільова соціальна програма "Молодь України"
Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ
Правила проведення туристичних подорожей з учнівською та студентською молоддю України
Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти
Посадова інструкція класного керівника
Розділ І :Теоретичні засади роботи класного керівника
Мета і завдання виховної роботи
1. Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, звичаїв і традицій, зокрема, народних ремесел.
2. Прищеплювати любов до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного і класного майна.
3. Вчити дітей вчитися, виховувати почуття відповідальності за доручену справу.
4. Виховувати у дітей бережливе ставлення до природи, поглиблювати знання з екології.
5. Виховувати дітей на принципах християнської моралі.
6. Здійснювати правове виховання дітей, ознайомлювати з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального кодексу України.
7. Привчати дітей до систематичного читання періодичної преси, перегляду телепередач, з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно – пізнавальних годинах.
8. Зміцнювати здоров’я дітей, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки.
9. З метою вивчення природи рідного краю організовувати екскурсії і походи.
10. Виховувати повагу до вчителів, старших, батьків.
Нормативно – правове забезпечення
Розділ І :Теоретичні засади роботи класного керівника
Мета і завдання виховної роботи
1. Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, звичаїв і традицій, зокрема, народних ремесел.
2. Прищеплювати любов до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного і класного майна.
3. Вчити дітей вчитися, виховувати почуття відповідальності за доручену справу.
4. Виховувати у дітей бережливе ставлення до природи, поглиблювати знання з екології.
5. Виховувати дітей на принципах християнської моралі.
6. Здійснювати правове виховання дітей, ознайомлювати з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального кодексу України.
7. Привчати дітей до систематичного читання періодичної преси, перегляду телепередач, з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно – пізнавальних годинах.
8. Зміцнювати здоров’я дітей, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки.
9. З метою вивчення природи рідного краю організовувати екскурсії і походи.
10. Виховувати повагу до вчителів, старших, батьків.
Нормативно – правове забезпечення
- Ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
- Лист МОН України №1/9-376 від 25.07.2014 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році"
- Основним документом у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління є Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 .
- Під час організації навчально-виховного процесу необхідно дотримуватись приписів наказу Міністерства від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»
- Лист Міністерства №1/9-385 від 30.07.2014 "Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації".
- Лист МОН України №1/9-376 від 25.07.2014 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році"
- Основним документом у сфері освітньої політики щодо патріотичного виховання підростаючого покоління є Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена спільним наказом Міністерства у справах сім'ї, молоді та спорту, Міністерства оборони, Міністерства культури і туризму, Міністерства освіти і науки від 27.10.2009 № 3754/981/538/493 .
- Під час організації навчально-виховного процесу необхідно дотримуватись приписів наказу Міністерства від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України»
- Лист Міністерства №1/9-385 від 30.07.2014 "Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань: уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації".
Немає коментарів:
Дописати коментар